Uppdatering ;)




Nu var det ett litet tag sen sist som jag skrev jag vet :P

Så vad har hänt? Ja, livet har gått ganska lugnt nu den senaste veckan. Lyckades äntligen ta mig till en föreläsning i Lund, har skrivit på uppsatsen, varit ute och lapat sol, turat, tränat, haft sånglektion med mera. Det är så himla skönt att inte vara stressad längre (denna terminen har varit hemsk :S) och kunna göra meningslösa grejer (som att titta på TV-serier) utan att känna sig stressad för att man egentligen borde sitta och göra någon uppgift.

Idag träffade jag denna tösen   och vi stack iväg till Lill Olas med Molly för att sola, men tyvärr så var det lite moln :/ Molly hade kul däremot, hon åt tång och annat gott xD

Sedan gick vi tillbaka (vilket tog lååång tid) och försökte höra om micken till Andrews headset fungerade till att spela in sång men hrm, vi lyckades typ göra så att skärmen inte fungerade. Så ehh, någon kommer nog inte bli så glad när denna person kommer hem. Sorry!

En trevlig dag dock och jag märker nu att jag faktiskt fått färg men utan att ha bränt mig, så tack så mycket solskydd. Det funkar alltså att få färg, men det tar lite längre tid bara.

På lördag ska vi ut och göra stan osäker xD

Imorgon ska jag sjunga på begravning så jag hoppas jag kommer i tid för en gångs skull :P

Det var denna uppdatering och nu återvänder jag till min uppsats.

Veckans låt btw: Hot Chip - One pure thought

Och ja just det veckans hemsida: Nelly.com (de har så sjukt snygga kläder! (jag ska dock inte köpa nåt. Då sprängs väl min garderob :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0