Here we go again!

Jag säger som Linn sa att i sitt blogginlägg: Nu har jag gjort det igen!

Jag har köpt kläder igen. Fyy på mig! Igår beställde jag kläder från nelly.se.

Det blev denna klänningen:                    
Contrast Pencil Dress SEK 599, Elise Ryan - NELLY.COM

Och den här:

Lauren Tube Dress SEK 249, Cheap Monday - NELLY.COM


Idag fick jag hem mina blåa skor och min baddräkt som visade sig vara en tröja! :O (Jag har skickat tillbaka den nu. Någon har uppenbarligen suttit och sovit när dem packat mitt paket ^^ ) Med detta kan jag bara sammanfatta att jag är: HEMSK! Jag borde skämmas ;P Ända trösten är att om jag köper alla kläder nu så behöver jag inte göra det sen när jag flyttar hemifrån, och då kan jag lägga pengarna på vettiga saker (okej, världens sämsta ursäkt).

Som sagt. Peace out!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Fy på dig! Och fyfyfy på mig! Och din flytta hemifråns-ursäkt var lite smådålig XD haha! Det råkar alltid komma nya snygga kläder man bara MÅSTE köpa! Dumma kläder! Och dumma skor med för den delen, de är också onda!

Snygga kläder och skor du beställt förresten :)

2009-05-07 @ 21:07:47
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0