Today...

Ett tag sen uppdatering jag vet. Har kommit hem från föreläsningen idag, och är helt slutkörd i huvudet. Jag och Charlotte var korkade nog att säga att vi inte läst boken om Beethoven (jäkla gubbe :P), så nu har vi fått en extra uppgift på halsen. xD

Mina kläder från H&M kom idag. Nu saknas bara min svarta baddräkt :D Fick ett mail från Schell i rydebäck. De har av någon anledning fått mitt paket där när det borde kommit till glumslöv. Så nu får jag väl tjata på att bli körd dit. Eller så får jag väl ta cykeln ^^

Nya cosmo var mkt intressant. Ät granatäpplen people och må bra ;D

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Bilder på kläderna tack ;D

2009-03-19 @ 21:20:20
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0