New day...

Goddagens alla sötnosar! :)

Har varit hemma nu en stund efter att bara ha varit inne i hbg en stund med min syster (som snart ska iväg till Oxford och bossa över skolungdomar! xD) jag och Becka hade ju tänkt att dra till sanbergen idag men det blir inget med det på grund av det förhatliga vädret, grr! Jag hatar, hatar, hatar det. Man kan inte göra nåt alltså! Jag får immegrera till Italien ^^

Det verkar som Exuviance produkterna jag köpt börjar verka. Har lite problem med min hud som sagt (eller knappast enorma problem men jag klarar inte av oren hud alls) och ska snart iväg till huddoktorn nästa vecka. Men jag hoppas att detta ska hjälpa så jag slipper stryka på något receptbelagt överhuvudtaget. Det är dyrt som tusan men hjälper det så är det värt det.




Nu ska jag gå och käka vattenmelon, min absoluta favorit (godare än godis!) Mums mums på er!


 


Kommentarer
Postat av: Iza

Jao vattenmelon hade inte suttit helt fel nu (:

2009-06-05 @ 02:23:21
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0