Sun is shining . :)

Godmorgon allihopa! Ytterligare en dag i mitt nya hälsosamma liv (eller första veckan i det haha). Jag var ju sjuk i julas men nu är det dags att ta upp träningen igen. Så hej och hå, precis hemkommen från morgonpromenaden. Jag måste ladda upp med muskler inför Linns födelsedag. Vi skulle kanske till hbg, vilket ska bli kul eftersom det var ett tag sen man festade där (senast nyår, fast det var bara halvfest :P)

Jaja, idag blir det att räkna matte nu på förmiddagen, sedan tänkte jag se på James Bond i Åskbollen. Vad som händer ikväll får vi se :) Lite sugen på att hitta på något.

Är minsann lite sugen på att delta i detta :D En hel garderob kan man ju knappast tacka nej till ;D  - Galmour stiletto run. Jag är lite sugen på detta också. Vem tackar nej till en gratis garderob?         Visserligen är jag superdålig på att springa i högklackat, men hade varit kul att pröva på ändå.

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Min mamma har bestämt fått för sig att vi ska tura när jag fyller år, men hon och min styvfar kan sitta vid ett eget bord så kan vi andra ha kul isf ;D Mathias ska även fråga om han får ha lite kalas hemma den helgen så kanske blir lite fest där ist isf, får se lite vad som händer :) ngt kul måste vi lätt hitta på iaf :D

2009-02-14 @ 22:18:28
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, det hade faktiskt varit en kul grej att göra! Har funderat på det, men det får bli nästa år i sånna fall, är i Chicago nu.

2009-02-22 @ 21:07:16
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0