Saker från malmöturen idag :)

Ja, idag åkte man som sagt till Malmö med Linn och Mattias. Det var en trevlig dag. Hann inte vara där så länge dock, men vi hann med tatuering och viktig tur in på Shock och Gina tricot. Jag fick dessa två saker nedan, och Linn fick tatuering + kjol. Och Mattias fick Max så det var en lyckad tur haha.

Tog en tripp in på pressbyrån innan jag hoppade på tåget hem, och köpte nya cosmo. Räkna med några rapporter från den ;)
Imorgon kommer Josse hem från London (min syster). Det ska bli kul. Jag hoppas på någon present, även om jag tvivlar på det eftersom hon knappt hade råd till mat där xD

Nöjd med kläderna blev jag i alla fall. Alltid kul med lite roliga kläder :)


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Tack för en kul dag :)

Klänningen blev ju jättefin! :D Jag vill också ha!

Ska lätt kolla på Väla om de har fler färger ;)

2009-03-15 @ 10:15:31
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0