Nya kläderna...



Japp här är då lite av kläderna som jag fått från H&M och OdiumClothing. Waspien fick fotas framifrån. Jag vågade inte lägga ut profilbilden :P Till och med jag fick värsta jättebomberna i den;P

Jag gillade lätt mitt nya prickiga halterneck linne <3 och äntligen har jag ett par shorts som passar! Har ett par andra i storlek 38 men de sitter så hårt åt så det är sjukt ;P har använt de en gång så de är inte ens tvättade. De som skapat de shortsen måste ha gjort det för en miniatyr rumpa eller nåt ^^

Pluggandet gick bra idag med Charlotte förresten. Vi kom en bra bit på vägen :) Och så kom jag hem och fick mina nya kläder från Odium. Något får man unna sig när man pluggar så hårt. Resten av helgen ska nämligen gå åt till att läsa i min härliga bok om Beethoven och skriva uppsats, wee ;D

Sommar snart någon? ;D

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Så fina :)

2009-03-20 @ 20:59:37
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0