Jag lever i en klagovärld.

Ja, du det gör jag. Och klagoverkstaden är nu i full gång. Fick precis veta av Lotten att vi har  ytterligare en uppsats att skriva. Det blir 5 med andra ord. Gud vad roligt! Resultatet kommer att bli en nördhelg. Tjo flöjt!

Fick veckorevyn idag. Där hade de publicerat fem saker som de ville bli sanna under 2009. Lätt bästa var att de ville ha en bild publicerad på Anna Skipper, utslängd från Max halv 4 på morgonen med en hamburgare i handen. Haha, det hade ta mig tusan varit något xD

Nu ska jag bara ta det lugnt dock.

Peace ;)

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Usch, låter som de gör livet rätt surt för dig i skolan nu :P

2009-03-03 @ 21:52:37
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ahhhhhhhhhaaaaaaaaa lycka till med dina 1000000 uppsatser xD jag e såååå avundsjuk ^^

2009-03-04 @ 08:51:52
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0