Vårkänslor!

Varit ute på härlig lång promenad precis. Gud vad varmt och skönt det är! Jag är så lycklig över våren. Idag kom mina nya cd-skivor också. Älskar när man kan investera i skivsamlingen :) Det är dyrt men jag tycker så mycket om att ha musiken i fysisk form :P

Nytt album från de engelska doom mästarna My Dying Bride. Mkt bra! Andra är en klassiker från samma band. Och tredje från svenska bandet Tiamat. Vet inte riktigt hur man ska beskriva dem men lite gothic rock kanske? Vissa låtar låter lite likt finska The 69 eyes.







Ich liebe musik!!!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Aha så det är bara o låta nudge stå på då :P Jag fattade itne när man fick plus o minus o allt XD men då ska jag testa då! tack för hjälpen ;)

2009-04-03 @ 20:49:46
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0