Thursday afternoon...

Halloj allihop. Här är det lite dåligt just nu. Kan vara på väg att bli sjuk. Dock känns det lite bättre nu än tidigare idag, så jag hoppas på att kroppen kämpar emot. Imorgon ska jag nämligen till hudterapeuten och det kanske inte är så trevligt att sitta och smitta ner henne :P Igår var jag och Becka på brottningen och fick äntligen allting klart för oss. Vi är underbart smarta! xD Sedan tog vi en springtur vid havet. Det gick ganska bra faktiskt! Vi är duktiga! Jag håller tummarna för att jag inte ska bli sjuk så att man kan ha superkul på valborg :) Ha dt super! Nu ska jag se om GG kommit ut :)

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Ska ni med till fest hos Tuppen på lördag då? :)

2009-04-23 @ 20:08:25
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0