Horoskop

Såg Beckas horoskop på hennes blogg www.kathrinea.blogg.se och var bara tvungen att kolla mitt eget. Jag är som sagt våg på dagen, och på natten är jag skorpion (dag och natt zodiak eller vad det nu heter :P).

 Vågen (23/9-23/10) Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du högst sannolikt bög. Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll. De flesta kvinnliga vågar är horor. Alla vågar dör av könssjukdomar.
Usch då :S Helskotta också!

Skorpionen (24/10-22/11) Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.

 Yes! Jag är en skitstövel och opålitlig xD Det gillar jag ;D

Kommentarer
Postat av: Moniqa

men då...skratt är du en sån typ??? men tack i allafall för din fina kommentar hos mig. Må så gott och välkommen tillbaka! :-) kram

2009-04-14 @ 20:01:43
URL: http://moniqas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0