Helg :)

Ny härlig helg framför sig. Idag är det fest i hbg vilket ska bli trevligt. Vet inte om jag stannar så länge men jag tittar i alla fall in. Imorgon ska jag och Josse upp ganska tidigt i alla fall för vi hade tänkt åka till Entré i Malmö (det nya köpcentret). Det blir nog trevligt. Hörde att de har New Yorker där :D Den affären har väldigt roliga och mer udda kläder vilket är kul.

Nu är allting klart i skolan (eller i alla fall det värsta. Har bara en delkurs kvar nu!) Skönt är det i alla fall. Jag har haft tid att sjunga idag och gå å promenad. Jag är inte så trött heller vilket är najs (igår var jag som en zombie ungefär) Fortfarande spring på söndag hoppas jag? :)

Kommentarer
Postat av: Kathrinea

jaa :D

2009-04-19 @ 11:58:06
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0