Brottning på måndag + lite galenskap

Ja, på måndag ska jag och Becka börja på brottning. Vilket ska bli kul ;D Vad är mindre kul är det hon skrivit på sin
blogg. (Haha eller okej det var super kul xD) Alltså kommer det ett gensvar här. Go och glada tider (underliga miner snarare) med Jenny och Rebecka!

                                                                  
Bilden till höger... gud vad kul vi hade den kvällen!!




Bilden ovan: Detta är Rebeckas spegel min jag lovar!! xD

 
 (Öh??)                                                           

Okej... nu när jag gjort bort oss båda och visat våra rätta jag (hihi) ska jag posta två snygging bilder på oss båda för att göra upp för ovanstådda bilder, så inte alla tror att vi är redo för mentalhemmet än xD


Fotot ovan är gjort av mig, mästerfotografen eller vad? ;D
Som sagt... jag är galen och du är galen men jag älski dig ändå! <3<3<3 Du mentalsjuk jag tvångströja! xD



Nu ska vi bli vältränade och bruna i sommar! Gaah, längtar!

*sjunger, Rebecka och jag vi är goda vänner... kanske en aning inte helt normala...men vad gör det?*

Kommentarer
Postat av: Kathrinea

HAHAHA xD jag ÄLSKAR oss <33333 å jag lääängtar till sommar å sol å vi e bruna å atletiska xD

2009-04-02 @ 13:22:45
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: Kathrinea

absolut :)))

2009-04-02 @ 13:50:19
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Haha galningarna :P

2009-04-02 @ 22:51:52
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0