Annat... och vad som hänt under dagen.



Mkt bra sång!! Annat som har hänt då? Jo, idag var jag på föreläsning i Lund där vi började vår sista kurs nu; filmkunskap. Verkar faktiskt riktigt kul! Men däremot så har vi typ två fyra hundrasidors böcker att ta oss igenom i xD

Jag har beställt tid hos hudterapeuten på fredag och så har jag tid hos hudläkaren, dock först i juni (weeeh ;S). Huden har blivit bättre nu men man vet ju inte om det kommer tillbaka. Lika bra att bulla upp med produkter och medicin haha, ;D (Alltid redo!!!)


 

Älska In Flames också. Det blev dagens soundtrack på väg hem från tåget. :)

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Jag hade filmkunskap på gymnasiet och typ det ända vi gjorde var att kolla film :D Helt chill!

2009-04-21 @ 21:09:29
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0