Snart kommer det bära av till Polen...

Yeees, snart ska jag och mina päron åka och fixa pass. Vi ska ju te polen i sommar... kommer bli seriös shopping har jag en känsla av  ;D Man får ju passa på när det är billigt omkring en :D Hm, alkohol tror jag är rätt billigt också... Najs!!! ;P

Skulle fixa mackor innan och osthyvlen hyvlade av en bit av min tumnagel :P tur nog så var det allra understa kvar! så man slipper den konstiga känslan av tomhet... och att det gör ont. Jag tyckte det var nåt som måste vara bra eftersom jag inte fick ont. Fast jag trodde i ett litet underbart ögonblick att jag kanske hade förlorat sinnet för smärta.. men ack nej!

Inträdesprovet till Fridhem närmar sig. Hoppas bara att jag får sova nu i natt. I natt sov jag ingenting för det var så jäkla varmt. Men men kriminologin är klar nu i alla fall, skrev klar reflektionen på Knutpunkten i väntan på bussen. :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

DU jag har kommit på hur man skaffar den saken som räknar hur många besökare man har haft på sin sida :D:D:D

2008-05-12 @ 21:26:02
URL: http://beckienea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0