Friday ;)

Äntligen fredag som sagt och denna låten passar utmärkt till fest :) Dock som de flesta nog vet nog är jag inte riktigt kapabel till att festa just nu (vrickat fossingen). Men imorgon ska det göras ett försök iaf till utgång ;) Min fot är redan mycket mindre svullen, men inte riktigt redo för att sättas i ett par högklackade om man säger så ;)
Men man kan alltid sitta och lyssna på fest musik iaf. Så jag sitter här nu och hittar på dansteg till den nya fantastiska dansen som heter kryck dansen också :D
Jag funderar på att göra ett försök att bestiga trappan. Har min mobil däruppe nämligen och har inte kollat den på hela dagen :/ Det är för jobbigt att gå upp och ner xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0