Fashionista

Som de flesta också vet är jag tokig i allt som har med kläder att göra. Innan brukade jag spendera hur mycket tid som helst på en sajt som heter polyvore.com. Där kan man nämligen själv skapa små egna "sets".

Riktigt kul med tanke på att domänen har hur många bilder som helst och saker man kan använda. Vissa använder inte ens kläderna utan skapar mer konstverks liknande skapelser. Inspirerande och jättekul. Prova om ni har nån tid över nån dag. Idag gjorde jag ett nytt set eftersom jag inte direkt kunnat gå nånstans med foten xD Jag älskar de rosa skorna!! <3
Don't it mean I love you?
Don't it mean I love you? by onewiththewaves - is back! featuring Stella McCartney bags

Items in this set:
Draped cutout T-shirt, $185
Fuschia VV Suede Tie Front Peep Toe Platform Shoes - Footwear -..., 30 GBP
Chain-embellished faux leather bag, $1,395
Glass pearl-embellished silver necklace, $145
Tarina Tarantino - Crystallized Electric Butterfly Stretch Ring..., $85



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0