Saturday...

Har varit inne i hbg ett tag idag och gick lite i stan med min syster :) Mysigt. Vi skulle ha sett "Spaceballs" ikväll men hennes internet till laptopen blev helt knäppt :S så vi får se den imorgon istället.

 Hittade denna sången av Sibelius. Kanske vi kan sjunga den Becka? Jag har sjungit den själv och har en lägre sättning också :) Jättefin. Finns på svenska också ;D



Eller denna:




Eller denna. För denna kan vi ha stämmor på! Jag kan sjunga karlstämman haha!




Jag tycker så mycket om Ave Maria.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ah memory kan jag på piano också ^^ vi kanske kan höra med någon som kan spela gitarr fall den vill spela nån låt med oss. så vi blandar alla möjliga stilar lite ju :) de va fina alla :D å vi har ju hela sommaren på oss så vi hinner nog med en hel del :D:D:D <3

2009-05-03 @ 14:29:37
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0