Pluggar :)

Nu har jag börjat med mitt uppsatsskrivande. Jag har valt att beskriva filmmusiken i Sagan om ringen. Jag har en känsla av att detta kommer ta tid ;) Igår var vi och turade och åt middag på Hamlet för att fira min mormor och min mosters födelsedag. Det var trevligt och jag fick äntligen användning av mina röda pumps. Jag måste använda dem i sommar mer!

Jag var på malmö opera i onsdags också och såg "Pariserliv". Den var helt okej. Det bästa skämtet var lätt när dem gjorde parodi på Karl Lagerfeld (Chanels designer)och ja, egentligen hela modevärlden.
De hade en catwalk där de presenterade de mest galna outfits. En kille kom i svarta boxers och hade någon sorts krans med bokstäver som naturligtvis bildade ordet "Chanel". Så himla roligt!

Ikväll ska jag se det här:



Jag tycker inte om Eurovision egentligen men jag vill gärna se henne uppträda (tur att hon är nr.4. Sen kan man göra något annat haha!) så jag tittar väl en stund i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kathrinea

vi får ta och plugga & sola nån dag i min mammas trädgård ju :D

2009-05-18 @ 08:11:47
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0