Veckans musiktips!

Theatre Of Tragedy - Beauty in deconstruction och Fade
My Dying Bride - The Blood, The Wine, The roses och Two winters only (Jag är så gothic doom! xD)
After Forever - Transitory (Metaaaal!), Energize me. Floor Jansen kan sjunga!
Draconian - Death Come Near Me (snyft, så fin!)
Lacuna Coil - Unspoken
Tristania - Shadowman
Tristania - Mercyside (jag avskydde det här bandet först. Nu älskar jag det. En stark konkurrent till NW.

Och för de som inte tycker om hårdrock har jag mer normal ;) musik:

White Lies - E.S.T
Primal Scream - Some Velvet Morning
MGMT - Electric Feel
Oppenheimer - Breakfast in New York
Shiny Toy Guns -Ricochet (utmärkt partylåt!!)
The Fashion - Like Knives
The Dandy Warhols - We used to be friends
The Faint - Desperate Guys

Kommentarer
Postat av: Frida

Electric feel är en av mina absoluta favoritlåtar. spelades på tivoli för några veckor sen och jag var i exstas. den är SJUKT bra! mgmt är överhuvudtaget bra, soft musik att lyssna på när man bara är eller cyklar i värme. så nu fick jag skriva av mig det :)

2009-03-19 @ 10:50:45
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0