Hungrig :D

Nu sitter man här och är hungrig som en liten nasse (typ). xD Jag kände att jag fick inleda med något positivt idag eftersom jag bara klagat på senaste tiden. Eh... något positivt alltså. Hm.
Jag är glad för att mina paket från H&M och Odium Clothing är på väg. :D

- Beställde bland annat den här underbusten. Kommer att se supernajs ut till ja, vit skjorta eller vad tusan som helst egentligen :D Alltid kul att ha till fest :)

- Och så blev det också det här från H&M. Både tröjan och kjolen. :) Plus lite annat.

Nu kommer det negativa (fortsätt bara läsa om du vill haha!)

Har lust att hoppa av i Lund. Jag pallar verkligen inte att hålla på att plugga längre med detta. Tyvärr får jag inget csn då, så jag antar att jag får tvinga mig igenom det ändå :/

Har fått lite härliga röda krabater igen. Hoppas de försvinner snart så man slipper ytterligare en tripp till den värdelösa svenska sjukvården. Särskilt hudläkare som vägrar göra hudutredningar och bara skriver ut recept och kastar ut en i princip :P

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Söta kläder :D

2009-03-04 @ 20:02:48
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ahhh skola e jobbigt :((((

2009-03-06 @ 15:26:14
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej, sluta inte!! Eller jag vet ju inte ett dugg om hur det är så du ska ju såklart göra det som känns bäst! Men ändå.. :)

2009-03-08 @ 05:10:45
URL: http://kristallregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0