Winner

Jag är så himla glad! Det första setet har vunnit tredje plats i en tävling på Polyvore.com (stylingsajt). Det är så kul när man blir uppmärksammad för det man gör.
Och förresten längst ner som ni ser så står Karl Lagerfeld med en av de fräckaste tygpåsar jag sett: Karl Who?? Ska ta mig tusan göra en själv. Superball! :D
Förkylningen är bättre nu. Så det blir sång imorgon :D Bästa metoden för att bli av med förkylning är att göra en kopp med varmt vatten, honung och ingefära. Tar bort allt!

One pure thought






One pure thought by onewiththewaves featuring Chanel clutches
City chic
City chic by onewiththewaves featuring Chanel jewelry

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Vad roligt att du blev högt placerad i tävlingen :) Det där tipset ska jag testa nästa gång förkylning är på g ;)

2009-06-23 @ 11:23:26
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0