Home again...

Hemma igen efter en lång dag på Center Syd med en massa shopping, med Becka (Naughty B xD) och Sandy och sedan lite pressande på stranden. Så himla fint väder det är! Jag är helt lycklig ^^

Det blev lite fynd i shoppingen som sagt och jag ska lägga upp några bilder på det:

Topp från Ann Christiansen från New Yorker och tights (som ser ut som jeans! :D) från Vero Moda. Plus halsband från Cubus.
 

Jag köpte också ett armband från H&M och en sprayflaska och underkläder och just det en oversixe tröja från Vero Moda (grymt snygga saker där just nu tjejer!)

Och sist men inte minst köpte jag äntligen ett rosettdiadem på H&M (har letat i evigheter :S) Ignorera bilden på mig, ser hemsk ut idag jag vet :S Måste fixa till mina ögonbryn etc. Jaja, jag har äntligen varit hos frisören iaf haha ;D



Ser fram emot lördag, då blir det party! Sandbergen på torsdag också förhoppningsvis. Jag hoppas på det :D

Tack för en trevlig dag! <3

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Åh jag hittade det perfekta rosettdiademet på Gina Tricot men det var så dyrt! 80 kr! Så jag sket i det. Men har nog ångrat mig så ska nog köpa det nästa gång jag är där. Rosettdiadem är sååå snyggt!

Snygga dina andra saker var med :)

2009-06-01 @ 22:37:48
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte

skit snyggt linne :)

2009-06-02 @ 12:31:58
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: Rebecka

lägg ut en bild på tröjan med :D den vita du vet ^^

2009-06-03 @ 13:14:13
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0