Dagen efter...

Igår var det fest hos Linn i Kågeröd. Mkt trevigt. För att se bilder, gå in på min Bilddagbok; Meadowofheaven. Super kul var i alla fall med en massa folk. Kändes nästan som sommaren igen. Gud vad jag längtar!! Vill ha sol och bad för guds skull! Inte kyla och snöblask.

Imorgon är det sånglektion först och sen universitet från 2-5. Jag kommer nog somna har jag en känsla av. Jag är super duper trött efter igår, trots att man kom hem i tid. Somnade ändå vid två. Men det blir alltid så dagen efter.

Ha dt super. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oo så du har börjat blogga igen snyggingJenny :D:D:D

2009-01-25 @ 22:07:04
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0