Måndag...



Godkväll allihopa! Ungefär så här dessa två herrar, från Nightwish känner jag mig ikväll (inte för att jag känner mig som en man men haha.)
Hade sånglektion idag och det gick bra faktiskt xD Annars har jag bara suttit mig och roat mig med matten resten av dagen, tjoho!
Var hos Becka i lördags som sagt och lägenheten var superfin. Vi hade tänkt ta en bar runda men eh, det blev inte så. Jag var så sjukt trött så det inte var sant. Jag börjar ta mig tusan bli gammal. Illa illa illa...
Och tusan vad det snöade också, vi halkade runt som två halkiga hönor mer eller mindre. Hemskt väder är det verkligen, det var mer eller mindre ett hallelujah moment när solen sken idag.

Fest på fredag, vilket ska bli najs. Min mormor och mamma ska till helsingör på fredag och handla, så jag hade tänkt hanka på där (inte tjugo än ju, grrrr!)

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Yaay fetefest på fredag :D:D

2009-02-23 @ 21:16:48
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0