Godafton ;)

Sådärja, nu kan jag äntligen slå mig till ro. Har arbetat (hör och häpna!) lite grann idag. Jag sjöng på två begravningar idag eftersom hon som brukar sjunga var sjuk. Så tjänade en liten slant på det, ska bara fylla i pappret från skatteverket om jämkning. De får ju inte ta mina pengar :/.
Så efter det var jag hemma efter 3, försökte avsluta lite av min loggbok till kursen i Lund och sen tränade jag lite. Nu har jag ätit och ska bara slappa sen, vilket jag faktiskt förtjänar enligt min åsikt xD

Imorgon är det kör övning, vi får se hur det avlöper med tanke på förra helgens kalabalik och dåliga stämning. Sen ska jag träffa Becka på kvällen, vilket ska bli kul, var ett tag sen vi träffades nu :/ man har allt för mycket att göra som sagt. Ska se hennes och Andrews nya lägenhet i allafall. :)
 
Tittade in på HM:s hemsida och funderade på om jag ville köpa något. Tyvärr var det mesta som jag ville ha redan slut. Den blå klänningen var borta och den gröna klänningen också :( Attans att andra människor är smarta och köper sina sommarkläder i februari månad xD



Så nu får det antagligen bli kjolen längst till vänster (som känns så jag! Längtar bara till i maj då jag kommer springa runt i Lund i pumps, solglasögon och med längre blont hår ;)
eller den lila eller rosa klänningen. Den blå som jag ville ha är näst längst till vänster. :(

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Är det vanligt att man anställer folk att sjunga på begravningar? :P Har aldrig hört talats om det!

2009-02-20 @ 21:08:43
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hatar vintern :(

2009-02-22 @ 11:42:19
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0